"saHaBat-sAhaBat"

bila hati kecil bersuara..

assalamualaikum w.r.t....

urm..(ambil mood jap)...... : ]
td lps berhempas pulas nga assgmtn yg kena anta esok, aku g merayap kat jap blog "genta rasa"..
baca skit2 tuk tmbah ilmu n pengetahuan..( lau nak tau, g r lepak cna). tp lps baca ape yg d post, tb2 je ati nie jadi sensitif..( mata dah merah dah).. kejadian nie brlaku sbb bila pk balik yg spnjang aku hdup nie byk sgt bnda yg aku xtau..terlampau byk... ader gak aku terpk ape tujuan idup aku sbnrnya.. patut la ape yg aku buat smua cam xjd, ader jer salah.. dulu aku pk 'biasa la manusia,xlari dari kesilapan'.. tp cu pk balik, pernah x kita baiki kesilapan tu...tau wat silap,tp still nak defence diri sdiri.. well,rasa i'm always right.. ego la konon... tp 2 la manusia... aku pun sama kot...

thank 2 ALLAH krna msh lagi wujudkan keimanan dalam hati kecil aku nie,n thanks 2 ALLAH jgk sbb izin kan ati kecil aku nie bersuara tuk mengingatkan aku akan kewujudan MU... org ckp bila sesorg 2 mudah touching bila baca or dgr or tgk somethg yg berunsur agama ni,makna nya dlm hatiNya masih lagi ada keimanan.. terima kasih Ya Allah... : ] (moga2 sampai keakhir nyawa la yer)...

ok..2 je ek..nak smbg wat kije lak..biase la,student..hahahah....
               
12:46 a.m....
0 Responses